as my followers

sila tekan dua atau tiga kali sehari

Tuesday, May 31, 2011

nombor kesukaan sebenar najib razak

assalammualaikum... apa khabar? sihat? dalam dua tiga hari ini, aku selalu la jugak melayari internet untuk mencari nahas dan mencari fasal... tapi last-last, menda lain pula yang aku jumpa...

aku baru je lepas bukak web tonton [link] mengenai temubual najib razak bersama 3 kru hotfm.. ye, aku tahu menda ni dah lama.. aku jer yang terlambat.. tapi takpe la, bukan itu yang aku mahu ulas.. hari ini aku nak teka kamu orang semua....

apa nombor kesukaan najib? hah cepat jawab cepat!

apa? 11 ? SALAH!


nombor kesukaan sebenar najib adalah no 20..
ya, no 20!


____________________________________________

pasal apa aku cakap macam tu? ok, meh kita tengok..


kenaikan gula sebanyak 20 sen di utusan
kenaikan gula sebanyak 20 sen di b.harian



kenaikan ron97 sebanyak 20 sen di metro

kenaikan ron 97 sebanyak 20 sen di b.harian

kenaikan ron97 sebanyak 20 sen di utusan

najib, pasni bila ada sesi temu bual bersama hotfm yang tak berapa nak hot tu, sila jangan cakap 11 nombor kesukaan mu...

3 comments:

Anonymous said...

Hihihi menarikkkk idea,

http://harapan-terbaru.blogspot.com/2011/05/merasionalisasikan-subsidi.html

zalizalu said...

kah2 new hope.. idea datang bila tgk muka beliau... kah3

Puteri said...

itu lah yang tak tahan tu.. kecoh sangat cakap num 11 yang disukai.. jaja 1 mesia