as my followers

sila tekan dua atau tiga kali sehari

Monday, November 1, 2010

peperiksaan akhir sem 1 2010/2011


assalammualaikum...

pada 01/11/10 ( lawa la plak tarikh ni) debaran makin terasa... exam sudah pun tiba.. aku rasa ramai lagi yang bertungkus lumus (bertungkus lumut) membuat persiapan untuk ini... sekarang ini, cuma satu perkara bermain di kepalaku... apakah aku dapat menjawab peperiksaan akhir semester nanti (bukan nanti tapi lusa). dalam keadaan aku yang banyak tertinggal kelas atas urusan-urusan peribadi, aku risau kalau-kalau aku tak mampu menjawab dengan tenang...

















kalkulator dengan kertas kira-kira di atas katil.. berselerak!

pada tahun ni juga, aku berharap agar aku tak lagi jatuh sakit semasa menjawab peperiksaan..
yer, 2 semester berturut-turut, aku sakit tiba-tiba setiap kali aku hendak menduduki peperiksaan.. keputusuan aku jatuh... aku sangat sedi
h... aku pelik.. aku sakit apa? sudah penat aku ulang alik dari hkl-klinik.. tapi masih tak diketahui penyakitnya..

















madu yang dibeli di Kiosk

atas nasihat tok sedara aku, dia bekalkan sedikit air sembahyang hajat, dan potongan ayat quran untuk dibaca.. aku juga mengamalkan madu setiap pagi... alhamdulillah, sakit tu dah berkurangan sedikit...harapnya penyakit tu tak lagi datang untuk semerster ini dan semester-semester selepas ini.. cukuplah untuk 2 semester sahaja... insyaallah... amin..

















peneman waktu otak tepu.. racing!

doakan aku berjaya kali ini.. thanks kepada juju yang banyak beri sokongan.. :P

3 comments:

LadyBird said...

adik sakit ape yer?
tenangkn hati.. moga2 mmpu mjwb dgn baik..
insyaAllah..

MR. SYAH said...

jwb elok2 yerk... :D

Mindbreaking said...

gud luck bro n tabah lar hadapi dugaan mendatang